The Broken Smile
Facebook Twitter We Heart It no
# 192 : INSYAALLAH :'*
8.21.2013 • 8/21/2013 • 0 comments







Assalammualaikum and hello guys . Hihi lama sudah aku tak ngeupdate blog kan? Lol rindu ke? Alolo jangan ahh rindu . Aku tahu aku ni comel kan? Haha! Taik! Mesti terberak korang bacakan? Bhaha! Wahai sayang-sayangku readers sekalian , maaf sebab dah lama tak update sebenarnya aku dah malas nak menaip bout masa harian , tak tahu lah why aku sekarang rasa aku happy single . But hmm someone was come again through my heart . Who is he? Yahh his :') my lovely ex Hairi Edzrin . Hmm i miss him so much . Tak sangka boleh jumpa dia sabtu aritu. Tak sangka juga dia ada masa tu. Dan aku memang tak sangkalah dia ada sekali , aku ingatkan Akmal akan bawak Danish tahu-tahu Ayie hmm hmm muka malu gila,terkejut dan segan terpancar di wajah kau! *haa ambik kau ayat BM keluar* Awak, aritu kan budak dekat sebelah kita tu jealous sangat bila tengok kita jalan berdua dengan John . masa dia datang tu langsung tak tengok muka dia , tak salam dan tak tegur , dia say ' Hi ' aku buat bodoh je pura-pura tk dengar lah xD haha! then dia say Hi lagi but aku just bagi respond *tunduk kepala sambil pegang phone , angkat tangan* Haha! See? Punyalah keras kepala aku time tu. Then dengan tetiba je mira and Nazira tarik tangan aku cakap :-

Nazira : Kau tahu tak dia kerja tengok kau?!
Miera : Entah! Dia tengok kau senyum je, lama betul dia tengok kau, kau sikit tak tengok dia
Nazira : Dia cakap hai , kau buat dono je -.-
Aku : Oh? Haha okey okey .
Nazira and Miera : *jeling*
Nazira : Bodoh! Kitorang seriouslah!
Miera : kau asal? Aku tengok dia dah lain lah Dian. See? now pun dia tengah tengok kau tau!
Aku : Yelah.
Nazira : Bangang! Pusing belakang *tolak muka*
Aku : *toleh* apa dia?!
Miera : Dia tengok kau kan tadi? Dah nampak? Percaya tak?
Nazira : Bingai! Bodoh! Bangang!
Miera : Entah! Fedup aku! Keras kepala tu beragak sikit
Aku : *terkinja-kinja , jalan buat bodoh* Jap!

* aku terus pergi dekat dia dengan muka agak membangangkan *

Aku : Hai!
Ayie : *terkejut* Hehe Hai hai yowww
Aku : Okey bye!
Akmal : HAHA! Gila sawan lah kau ni Diyon
Ayie : *senyum tengok aku*
Aku : apa? *ejek*

Aku rindu dia sebenarnya tau, sebenarnya banyak kali aku masuk tandas nak cover air mata depan bebudak ni tapi hmmm nasib baik ahh aku pandai control air mata . Tapi dalam wayang? Pergh tengok cerita hantu tapi aku  menangis  , Menangis sebab time aku terkejut , aku pegang lengan dia, sumpah terkejut aku boleh lupa bab cerita tu -.- Sakai. Dia pun terkejut tapi dalam diam dia pun pegang tangan aku :') Heee dalam masa yang sama aku tengok John dengan Miera , hmmm jealous much. Miera pegang tangan John sokay lah John pun kawan aku jekut . Now, kalau ada rezeki ada jodoh aku berharap sangat dapat getback dengan dia . Akmal kata Ayie nak getback dengan aku balik . Tapi..... semua dah nampak muka Ayie yang jealous tengok aku masa aku teman Joh beli tiket tu :D hihi happy nya dapat jealous kan org yang dah tinggalkan aku dulu . Bila ingat muka dia balik , hmmm kesian wehh . Muka dia tu jelas nampak jealous tu tau tak! Hmmm but doakan semoga kitorang getback balik guys :'D berharap sangat . Amin ya rabbal alamin



Disclaimer


Hyep. Welcome to my wonderful site. Be nice here. Thank you. NO Man In My heart never change!

Diyon
Stuff
Talk here


Old Stories



We dont remember the day, but we remember the momments


Credits


Template By:
Yaya Hatsumi
Big helped: Wanaseoby Afiqah
Owner: YOUR NAME