The Broken Smile
Facebook Twitter We Heart It no
# 186: MYUNGSOO MALAYSIA :*
7.31.2013 • 7/31/2013 • 0 comments







Hi nigga Swagger :) What's up? Hell~ So today nak cakap pasal crush aku ni wooo, Ya Allah , pehal muka dia macam L ni? Kalau muka dia bersih putih sikit then bibir bawah nipis sikit memang macam L gila ahh! Then kalau mata dia sepet sikit pergh! Sejibik lah wehh! Arghhhhhhhh tak sangka dia reply mention aku oh my melting with him Arghhhhhhhh! Kan best dapat pakwe macam ni. Pergh pergh dah ada dua orang yang aku jumpa muka sejibik macam kpop ni. First my crush si ketua kelas yang Longoi and Blur tu , siapa? Si Nazuar ahhh . Muka dia , cara dia , badan dia , tinggi dia sama dengan Sehun . This guy Akbar Azman like Myungsoo OMG why lah , nasib baik ahh jauh kalau dekat aku serbu dia tiap-tiap hari! Now Nazuar dalam pemerhatian aku , when Nazuar ada dekat depan mata aku, aku akan sentiasa memerhatikan dia , even dia tahu aku kerja perhatikan dari awal bulan ni haritu xP Sorry ahh longoi aku memang suka tengok orang dengan muka yg ajet garang ni .  Oh wahai Akbar Azman , why you so handsome like myungsoo? Hidung mancung macam myungsoo juga , Oh goshhh! Why? Kenapalah terhandsome tersangatlah hm hm jadi suami kita jom xD haha!



Disclaimer


Hyep. Welcome to my wonderful site. Be nice here. Thank you. NO Man In My heart never change!

Diyon
Stuff
Talk here


Old Stories



We dont remember the day, but we remember the momments


Credits


Template By:
Yaya Hatsumi
Big helped: Wanaseoby Afiqah
Owner: YOUR NAME